Pattaya og Ko Chang i bilder

Fordi jeg ikke kommer på hvordan jeg skal begynne å skrive, det finns så mye å fortelle og jeg er sulten så kommer seneste ukens hendelser i bilder med litt tekst under hver... :P

Vors ved kuleste bilen noensinne :D
Shopping, alt sammen under 1000 norske kroner (Ikke fejk merker)
Tårnet vi kjørte linbane fra.... Litt skummelt, men veldig morsomt!
Kuleste jentene på Pattaya!
Måtte låne krykkene til Nina etter å ha sparket foten (å skadet tåen) i en stubbe på stranda :(
Jentene dro hjem på torsdagen, så jeg og Oskar dro til Ko Chang. Her er bungalowen vår :)
Hva skal man si? Ko Chang <3
Eldshow på stranda
Vi var på elefanttur, hvor vi fikk bade med elefantene <3
Mannen som var vår fører ville ikke sitte på på halve turen, så jeg passet på å spørre om jeg fikk sitte der i stedet. Det fikk jeg! :D
Etter at vi hadde ridd og badet med de, fikk vi mata de og kose med de. Helt fantastisk!
Så har vi vært på snorklingstur.
I morgen drar Oskar hjem :( Det blir trist.  Heldigvis kommer ham tilbake i januar. Det gleder jeg meg til veldig. Og før det kommer Elli <3
Jeg skal videre sydover på onsdag. Forhåpentligvis til Phuket.
Nå skal vi spise vår siste middag her på Ko Chang. Denne øya er et sted som jeg anbefaler på det sterkeste. Helt fantastisk her, men jeg gleder meg til nye steder å oppdage.
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Trine

Såå mye fine bilda. Ønska æ kunne vært å opplevd alt med dæ. Savna dæ Ida<3 Kos dæ masse videre, og fortsett å blogg.

2010-12-07 @ 01:50:36
Postat av: Ida

Tusen takk søta :)

Savner deg også, og øsnker også du kunne vært her.

Ta hånd om deg!

<3<3<3

2010-12-07 @ 02:38:11
URL: http://idawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0