Bildbevis

Här kommer lite bilder från min vistelse här på Morgado så långt :)
Inbrottstjuvar.... Så här blir det när man glömmer nyckeln till grinden när man har varit ute.
Söndagsuteritt. Var fridfullt....en stund...
Utanför matsalen innan uteritten :)
Jag och Julia på tåget på väg till Lissabon
Vackra, underbara, romantiska Lissabon
Fyra glada tjejer :) Jag, Andréa, Julia och Petra. Vi är alla "Working Students" på Morgado.
Turist, Javisst!
Glass i stora lass!
Petra gjorde konsten att fastna i paraplyet :D Massa skratt under den dagen!
Såhär spenderade jag några timmar på min lediga måndag. Underbara solväder!
Efterrätt! Kolla in hur barnsliga vi tjejer är och hur vuxen Julias brorsa är. Servitören höll på att sätta i halsen när han ville ha whiskeyn utan is, haha!
Fulaste skyltdockan någonsin!! Groteskt!
Okänd full man köpte rosor och gav till mig.... Så kan det gå när man är blond i Portugal ;)
Det största bildbeviset, Jag har ridit "min" unghäst. Dock med longeringslina, men ändå! LYCKA!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Trine

Så fine bilder, Ida. Ser ut som om du har det fantastisk. Savna dæ.

2011-05-02 @ 08:26:22
Postat av: Ida Wahlgren

Takk Trine den fine!

Jeg har det veldig bra :)

Savner deg også! Gleder meg til å komme hjem å se deg <3

2011-05-02 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0