Fantastiska vecka :)

Nu har jag varit här i en vecka och jag har det än så länge helt underbart! Vi tjejer har väldigt kul tillsammans och skrattar och skojar hela tiden. Jag har fått rida mycket och jag lär mig nya saker hela tiden. I måndags när jag kom hit printade jag ut några bilder på nära och kära som nu pryder väggen vid min säng.
Självklart har jag blivit löjligt förälskad i en häst här som de flesta andra inte tycker om. Vi passar fint ihop något som Paulo inte trodde innan han såg oss tillsammans i ridhuset. Det gjorde såklart mig väldigt glad :)
Igår lärde den lokala kocken mig, Andreá och Petra att göra sangria. Det dracks upp senare på kvällen med choklad som underbart tilltugg. Livet är bra härligt här!
Idag är vi lediga och det har pratats om strand, IKEA och ridsportbutik. Vi får se vad som händer när alla har anlänt lunchen. Här kommer några bilder från veckan som har gått :)
Tränaren Paulo rider en av de yngre hingstarna.
Poolen som vi får använda när vi är lediga och det inte är några klienter på centret.
Trappan ner till stallet som det springs i X antal gånger under dagen.
Utsikt över ridbanan från ridhuset :)
Vi var på shoppingcentret "Jumbo" och handlade lite choklad, men innan vi kom till den avdelningen hittade vi den här som alla var tvungna att prova så klart! Den skakar hysteriskt och så ska man på så sätt träna bla benen.
Här är det Petra som testar.
Så här går det när man inte är snäll ;) Tito, våran hund hänger självklart på!
Balett i stallet måntro? Julia tyckte det var roligt att vi hade så "matchande" färger på överkroppen :P Ständigt detta skojande :)
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Per E

Tänk att ditt spännande liv bara fortsätter med nya härliga upplevelser! Njut!

Gennet hälsar också.

2011-04-12 @ 06:30:54
Postat av: Snabblån och Minilån

Bra blog du har!

2011-04-12 @ 06:43:23
URL: http://snabbalan.info/
Postat av: Ida Wahlgren

Ja, jag kan knappt tro att det är sant :) Jag njuter i fulla drag!

Hälsa tillbaka!

2011-04-13 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0