Åter på Koh Tao!

Efter att ha rest runt i Thailand och besökt många öar har jag kommit fram till att Koh Tao är den ön som jag trivs bäst på. Därför åkte jag och Christine hit i tisdags. det var en lång resa från Koh Chang, över 25 timmar lång med minibuss, båt, minibuss, buss och så båt igen. På vägen mötte vi Nataly som nu bor tillsammans med oss :)
Här har vi det super, har hyrt moppar och varit på underbara Freedom Beach, tagit massor av massage, fått våra naglar fixade, ätit fantastisk (läs dyr) tapas och sett en jätte rolig dragshow. Vi bor i en fin bungalow precis vid stranden just nu, men imorgon ska vi antagligen flytta till ett lite billigare rum på Bans, eftersom både jag och Nataly vill dyka och vi då kan få rabatt på boendet om vi bor där. Jag står i valet och kvalet om jag ska ta mig råd att ta advanced kursen i dykningen. Frågan är om jag ska ta mig råd till det eller spara pengar men ändå kunna ta 5-7 dyk men utan att gå ner på 30 meter djup. Får se hur det blir...
Alla bilder är från Christine
Ett försök att få lite sömn i väntan på båten från Chumphon till Koh Tao, gick inget vidare för min del...
Jag, Christine och Nataly på Fishbowl :)
Duktiga fotografen Christine klarar alltid att fånga vackra solnedgångar på bild.
Sairee Beach, Koh Tao
Christine den fine på väg till Freedom Beach
En av alla massages vi har fått, och fler ska det bli innan det blir hemfärd!
Dragshow, och ja, det är män, allihopa. Varenda tjej var grön av avund, de flesta kunde ha gjort vad som helst för den kroppen!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0