Chiang Mai och Christine!

Efter att Oskar åkte tog jag bussen till Chiang Mai i norra Thailand. Chiang Mai är en väldigt fin och mysig stad, det finns mycket att göra men jag ville spara lite pengar så jag slappade mest och så var jag på den lokala nattmarkanden (som stängde kl 23...) både lördag och söndag. Jag hade mycket hemlängtan och det var jobbigt att vara kvar när Oskar åkte. Jag måste erkänna att jag hellre hade följt med honom hem, än att vara kvar här. Tack ock lov kom Christine några dagar senare och henne har jag verkligen längtat efter! Vi sov en natt i Bangkok och jag visade henne runt på Khosan Road. Vi åkte vidare till Koh Chang där jag och Oskar har varit tidigare. Vi trivs här och imorgon ska vi bada och rida med elefanter! På söndag ska vi gå en snabbkurs i thailändsk matlagning. Annars fyller vi dagarna med sol och bad, goda måltider och massage. Äntligen reser vi tillsammans, det har vi pratat om sedan vi blev bundisar. Livet är oförskämt bra!
Finaste tjejerna på Khosan Road ;)
Jag och Christine + Koh Chang = <3
Moppe har vi såklart hyrt :)
Christine har blivit uppäten av okända kryp... "Au"!
Kor utanför våran bungalow...De brukar sola sig medan de ligger i vattenpölen :)
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0