Dykcertifikat!!

Tjejerna åkte hem efter tre dagar vilket var synd, det var supermysigt att träffa dem igen! Jag och Oskar bytte hotell till Bans Diving Resort, där jag dagen efter påbörjade min dykutbildning. Efter tre dagar blev jag färdig och nu kan jag alltså kalla mig Open Water Diver!! Att dyka är verkligen otroligt roligt och spännande. Efter att jag har varit under ytan i 40 minuter känns det nästan mer främmande att vara ovanför ytan än under. Idag lämnar vi dessvärre Koh Tao för Bangkok. Det är dags för mig att förnya mitt visum (är redan lite försenad) och sedan är det shopping som gäller!
Så det är både med glädje och sorg vi lämnar denna lilla fantastiska ö. Men vi är säkra på att vi kommer tillbaka!
Tjejerna vinkar adjö, på väg till några dagars shopping i Bangkok. Vi saknade dem redan när de satte foten på piren ut till färjan.
Söt hund som jag lekte med i någon timme. Den blev aldrig trött, det blev jag...
Så blev det biljard senare på kvällen med vår nyfunna vän "Adde"
11/dsc01258_128875508.jpg" alt="" />
Äntligen på väg till första dyket!
Parkontrollen utförd, nu är det bara att hoppa i vattnet!
Lite trött och sliten efter de två sista dyken, men väldigt nöjd med min insats. Nu är jag en Open Water Diver!!!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0