Fest, Nyttår og Koh Lanta

Nå er jeg endelig frisk igjen å kan nyte! På onsdagen fjernet jeg stygnen på foten å det ser fint ut selv om jeg synses det er litt skummelt å ikke gå med plaster på arret... Så det gjør jeg likevel. Vi har det fint å koser oss veldig. Igjen vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive, så jeg legger ut litt bilder med tekst :P
Mariann og Elli
Jeg og Louise
Hvor mange barer har jentene vært på... Er noen flere nå...
Bilden svenske Aftonbladet tok på meg som skal brukes i en reiseguide for Koh Samui :)
Nyttårs middag
Vi kjøpte en rislykt som vi skrev gode minner fra 2010 på, så lat vi rislykten fly opp i himmelen.
Nå kan et nytt år begynne!
Hvor mange svensker med sekker får plass i én tuktuk? :D ;)
Elli kjøpte en drage langs veien :)
Fant en øde strand, hvor vi skal kose oss i morgen :D
Godt Nytt År!!!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0