Från Koh Lanta till Koh Phi Phi

Igår anlände vi Koh Phi Phi. När vi kom fram var det total kaos... Det fanns nästan inga lediga rum och de som var lediga kostade mer än vad vi hade räknat med... Mycket mer. Tillslut fick vi tag på ett rum som alla fyra fick dela, på ett fint hotel. Själva bungalowen var i sig inte super fin med tanke på priset, men vi fick sova gott, äta en stor frukost buffe och så fanns det en pool som vi badade lite i på eftermiddagen. Stället var alldeles för dyrt för oss i längden, men som tur var hittade vi två andra ställen vi kunde boka resterande nätter. Vi har alltså varit tvungna att dela på oss, men de ligger ganska nära varandra så det funkar.
Imorgon åker jag till Koh Tao. Eller rättare sagt, jag åker imorgon, men kommer fram på fredag morgon kl 06... Har en känsla av att det inte kommer att bli den mest behagliga resan, men jag har köpt en ful men behaglig nackkudde, så jag hoppas på att få lite sömn i alla fall. Det är helt klart värt det med tanke på att Oskar kommer till Koh Tao på fredag. Jag längtar! Däremot blir det tråkigt att åka ifrån tjejerna. I natt ska vi festa loss för sista gången tillsammans på den här resan. De åker vidare till Malaysia på lördag och jag hoppas de får en fin resa vidare!
Annars kan jag annonsera att jag har fått en liten kusin! Grattis till Fia och Sara!
Sötaste flickan som tankade (!?!) min och Louise moppe :) Koh Lanta
Eftersom det bara är föraren som enligt lag måste bära hjälm, fick vi bara en hjälm :P
Koh Lanta
Min och Marianns bungalow på Koh Lanta
Louise och Ellis bungalow på Koh Lanta
På väg till Koh Phi Phi
Framme!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Syster elin :)

Haaallå syster yster :D såg att du varit lite sjuk igen...men lät som du är frisk nu? :) och vad mysigt att Oskar kommit! Du får hälsa så jätte mycket :) men hörre du lite dåligt med uppdateringen här måste jag säga!vi Loggar in varje dag o hoppas på ngt nytt meen nej nej ;) bättring där snart hoppas jag! :) pusspuss söt älskar dig! <3

2011-01-14 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0