Koh Tao!

Jeg har nå vært på Koh Tao i over en uke. Etter en reise som begynnte kl 15:00 på Koh Phi Phi med båt til Krabi, videre med minibuss til Surat Thani å derfra nattbåt til Koh Tao. Nattbåt er en genial oppfinnelse! Likeved båten fantes en lokal marked hvor jag fikk kjøpt meg mat å på nattbåten fantes det senger! Superdelilig å slippe å sitte på en buss hele natten, men istedet kunne sove liggende med bølger som gjør reisen enda bedre! Vel fremme oppdaget jeg at det var nærmere til stranda fra hotellet enn jeg hadde trodd.

På Lørdagen kom Oskar. Jeg ble så glad at jeg nesten begynnte å grine! Jeg har virkelig savnet ham. Dessverre ble jeg syk i magekramper på mandagen. Var dålig i to døgn å dro til legen to ganger. Fikk piller som hjalp magen å slappne av litt, men syntes ikke det ble noe særlig forskjell. Etterhver ble jeg tilbudt en sprøyte, men siden jeg er så redd for sprøyter klart jeg ikke å ta den, fikk heller ha vondt… Nå er jeg heldigvis frisk igjen å jeg er takknemelig for at Oskar var her. Han tok godt hånd om meg.

Elli og jentene kommet hit til Koh Tao forrige lørdag å vi koser oss veldig alle sammen. Koh Tao er den perfekte miksen av strandliv og fest. Vi har begynnt nesten hver kveld på ”Fishbowl”, med live musikk og ildshow på stranda. Ikveld er det jentenes siste kveld her på Koh Tao, så i kveld blir det BBQ på Choppers og sannsynligvis noen øl. Men hva som skjer på Koh Tao, blir på Koh Tao…

Oskar har tatt en fridykkekurs å holder pusten i ca 5 minuter og svømmer nå ner til 20 meter uten oksygen (!?!). Jeg ble med på den siste turen ut med fridykkebåten, men jeg bare solet meg.

På onsdag begynner jeg min dykkekurs, det gleder jeg meg til! Hitil har jeg bare snorklet ned til 12 meter, men gjennom å holde pusten, så da har jeg ike kunne bli under vannlinjen lenge. Jeg gleder meg til å oppdage havets alle vakkre farger å fisker. Jeg tror det kommer til å bli en fantastisk opplevelse!

På nattbåten på vei til Koh Tao. Jentene her møtte jeg på bussen. Veldig koselig reisersellskap :)

Endelig er Oskar her!

Går det ann å ha det bedre? Freedom Beach, Koh Tao

På vei til ei liten øy, Nayang utenfor Koh Tao.

Oskar, ferdig med fridykkekurest :)

Så kom jentene! her er vi på vei til Freedom Beach

<3<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0