Shopping, sushi, fest, sushi, shopping og nevnte jeg sushi?

Jeg og Oskar har hatt noen fine dager i Bangkok. Vi har shoppet og spist utrolig mye sushi. Tre ganger på to dager! Nam! Oskar booket inn oss på ett kjempe fint hotel veldig nær MBK som er et stort shopping senter hvor de heldigvis også hadde en flott sushiresterant. Men vi har også vært på Siam Paragon og Siam Discovery.
Det ble en del grining fra meg når Oska måtte dra idag formiddag. Må innrømme jeg hellre ville sitte på flyet hjemover sammen med ham enn å bli igjen her. Heldigvis kommer Christine den fine hit om en uke. Det gleder jeg meg til veldig!
Nå har jeg bare 4 uker igjen her, føles veldig rart jeg har vært her siden november. Tiden går så fort, men samtidlig ganske sakte.
Om noen timer drar jeg til Chiang Mai i nordover i Thailand. Det blir spennende å se en annen del av Thailand. Alle som jeg snakket med om Chiang Mai synes det er topp, så jeg gleder meg :)
Mine og Oskars ting etter shoppingen :)
Det fine rommet som Oskar booket på Siam City Hotel.
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Gennet

Så du har köpt en Mulberry nu, Ida?! Hur perfekt var den på en skala?

Ha det så jättebra i Chiang Mai!

2011-01-29 @ 04:12:17
Postat av: Ida

Japp det har jag! :D Helt klart en 10:a. Men jag var tvungen att byta till mig (och betala lite extra) en annan flärp för att få den precis som jag vill ha den. Det är hemma hos Oskar och väntar på mig nu :D

2011-01-31 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0