En spännande tid är över och snart börjar en ny...

Mina två månader i Portugal på Morgado Lusitano är över och jag är nu hemma i Sverige och träffar pojkvän, vänner och familjerna. Än så länge har jag haft det helt fantastiskt med champagne mys i Dokkan i Malmö med vänner, sol och bad med Oskar och systrarna hos pappa, fest hos andra vänner i Linköping, hotell natt och underbar frukost på scandic, fika och parkmys i city och ikväll var det filmkväll med systrarna. De underbara dagarna fortsätter med fler möten med vänner och familj i veckan och sedan åker jag och Oskar på festival i Holland.
Men nu kommer godbitar från Portugal i bilder.
Foto: Emma Norén
Jag och min bäbis Clamour leker föjla John :)
Julias 21-års fest. Jag, Andréa, Julia och Daisy
Foto: Julia Herveet
Ivan på Reno innan de showen började i en vacker park.
Foto: Emma Norén
Jag, Julia, Paulo på Xau II, Ivan på Reno, Manuel och Andréa.
Foto: Emma Norén
Jag på Reno
Julia, Andréa och jag i Cascias efter en dag på stranden.
Foto: Julia Herveet
Thaimat på Vasco da gama i Lissabon.
Sushi middag med delar av gänget <3
Kollade på Portugisiska Ridskolans träning inför publik.
Och på en liten show som de höll på en hopptävling.
Julia tränar i damsadel på Que-Fito.
Tito visar alternativa sovställningar...
Manuel gillar sina portugisiska kläder :)
Besöker nyfikna och keliga ungston :)
Såhär coola ser vi ut när det vankas bio i 3D :D
Ett försök att få bort ett stycke plast från en kvast.
Jag, Clamours uppfödare och Morgados ena veterinär Nuno Palma och Marie.
Ulysses, Paulo Sérgio och jag min sista dag på jobbet.
Nöjda efter en kväll och natt i Lissabon, några timmar innan jag tog flyget hemåt.
Jag har haft bra och dåliga dagar på Morgado, och jag tycker att det både är skönt och tråkigt att vara hemma igen. Jag kommer garanterat att åka tillbaka och hälsa på mina nyvunna vänner och jag kommer alltid att komma ihåg min tid på Morgdao. Jag saknar dem alla!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar första fotot.

Stjäla och måla kanske?

2011-06-06 @ 10:12:53
Postat av: Ida Wahlgren

Ja det är trevligt :)

Gört!

2011-06-06 @ 17:20:08
Postat av: Ancha

Hej! :)
Jag och min chef har funderat, eller kanske egentligen funderat klart, o planerar en liten dressyrvecka på Morgado.
Det ser ju väldigt fint ut på bilder och videoer och sånt.
Har själv jobbat på ett annat ställe i portugal förut.
Du får gärna skicka ett litet mail till mig om du har lust o berätta lite hur det va, träning o hästar och sånt :)
Hade vart supertrevligt om du hade tid o lust med det, Mvh Ancha :)

2012-07-21 @ 19:54:52
URL: http://www.anchalott.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0